Ņemot vērā tēmas aktualitāti un nozīmīgumu valstī, kā arī to, ka speciālisti, kuri ikdienā strādā ar klientiem, arvien vairāk savā darba praksē sastopas ar biežo traumatisma un nelaimes gadījuma skaitu, kurus piedzīvo/ iet bojā gan pieaugušie, gan arī bērni, piedāvāju izglītojošo supervīziju grupā par tēmu „Krīzes gadījuma vadība”.

Atslēgas vārdi: krīze, psiholoģiskās traumas būtība un pazīmes, reakcijas uz ekstremālo situāciju, pašnāvība, bērnu un pieaugušo uztveres atšķirības, atbalstošā komunikācija, saskarsmes bloki, sarunas krīzes situācijās, stresa vadīšana, stresa mazināšana /Debriefing/

KRĪZES GADĪJUMA VADĪBA

Izglītojošās supervīzijas saturs:

  • Krīzes un psiholoģiskās traumas būtība un pazīmes.

  • Atbalstošā komunikācija un krīzes intervences pamati.

  • Bērnu un pieaugušo uztveres atšķirības krīzes situācijā.

  • Reakcijas uz ekstremālo situāciju.

  • Jautājumi/ mīti par pašnāvībām.

  • Saskarsmes bloki. Tipiskās grūtības un kļūdas.

  • Vadlīnijas sarunām ar cilvēkiem krīzes situācijās (ievads).

  • Kritiskā negadījuma stresa vadīšana. Stresa mazināšana /Debriefing/.

  • Profesionālās palīdzības ierobežojumi krīzes situācijās.

  • Praktiski ieteikumi.

Apraksts par izglītojošās supervīzijas sesijām/ procesu:

  1. Grupā piedalās līdz 12 dalībnieki (nemainīgs dalībnieku sastāvs).

  2. Notiek 6 apmācību nodarbības/ sesijas.

  3. Vienas nodarbības/ sesijas ilgums 4 akadēmiskās stundas (1h-45 min.).

  4. Apmācības procesā ietverts gan teorētiskais kurss, gan praktiskās nodarbības (metožu pielietošana).

  5. Dalībnieki saņem izdales materiālus.

  6. Izglītojošās supervīzijas dalībnieki saņem apliecinājumu par piedalīšanos grupas supervīzijās.