Par mērķiem, vērtībām un resursiem runā it visur - privātajā dzīvē, profesionālajā laukā, organizācijās, institūcijās utt. Brīžiem rodas sajūta, ka dzīvojam Mērķu jūrā, kurā meklējam atbildes uz vairākiem jautājumiem: Kā sevi tajā nepazaudēt? Vai dzīvoju savu dzīvi saistītu ar saviem mērķiem vai varbūt īstenoju un piepildu kāda cita mērķus? Un, ja tā ir – vai tas mani dara laimīgu, veiksmīgu? Kā sabalansēt privāto un profesionālo dzīvi? Kā spēt rast dažādus veidus, lai sevi iedvesmotu darbiem un jēgpilnai dzīvei? Kā es visā tajā jūtos? Ko es gribu? Ko man vajag? Kā pārkārtoties? Kādu dzīvi gribu dzīvot Es pats? utt.

Turpinot domāt par atbildēm uz jautājumiem - jau veicam pirmo soli uz pašizaugsmi un pārmaiņām. Savukārt, PĀRMAIŅU LAIKS IR IESPĒJU LAIKS - ĪSTO MĒRĶU LAIKS!

Piedāvāju, balstoties uz savām pamatvērtībām, celt savu pašapziņu, kur rasts spēku un enerģiju, izvirzīt savus patiesos mērķus, saskatīt jaunas iespējas un resursus.

Atslēgas vārdi: mērķi, motivācija, vērtības, resursi, emocijas, uzskati, vēlmes, panākumi, pašizaugsme

MĒRĶI. VĒRTĪBAS. RESURSI.

Izglītojošās supervīzijas saturs:

  • Mērķu izvirzīšanas stratēģijas.

  • Apziņa un Zemapziņā.

  • Mērķu likumi.

  • Vērtību un mērķu savstarpējā saistība.

  • Manas vērtību un mērķu prioritātes.

  • Manas dzīves kvalitātēs vērtējums.

  • Resursi efektīvu mērķu sasniegšanai.

  • Pārliecības ceļā uz mērķiem.

  • Mani talanti, spējas un prasmes.

  • Dažādas efektīvas tehnikas izmantošana praktiskās nodarbībās.

Apraksts par izglītojošās supervīzijas sesijām/ procesu:

  1. Grupā piedalās līdz 15 dalībnieki (nemainīgs dalībnieku sastāvs).

  2. Notiek 6 apmācību nodarbības/ sesijas.

  3. Vienas nodarbības/ sesijas ilgums 4 akadēmiskās stundas (1h-45 min.).

  4. Apmācības procesā ietverts 80% praktiskās nodarbības (dažādu metožu pielietošana) un 20% - teorētiskais pamatojums.

  5. Dalībnieki saņem izdales materiālus.

  6. Izglītojošās supervīzijas dalībnieki saņem apliecinājumu par piedalīšanos grupas supervīzijās.